niedziela, 17 listopada 2013

Zaniedbuję Was?

Przyszlo mi tak do glowy.
Sa nieliczni, ktorzy troche za mna (lub za nami, choc wyszlo na to, ze jest to jednak moj blog a Radek, mimo obietnic, ma inne rzeczy na glowie niz wypisywanie jakichs glupot)tesknia.
Czy te oto osoby uwazaja, ze wiesci ode mnie jest niewystarczajaco? Czy chcielibyscie wiecej zdjec, relacji?
Z drugiej strony, wiesci ode mnie jest mniej wiecej w podobnej ilosci jak wiesci od Was, czyli powinno byc wszystko w porzadku, ale z drugiej strony, mozna zalozyc, ze moje tymczasowe miejsce pobytu jest odrobinke(tylko odrobinke) bardziej egzotyczne i nieznane, a moze przez to godne uwagi.
Co my myslicie? To naprawde dla mnie wazne, bo nie chcialabym, zeby ktos z najblizszych czul sie niedopieszczony:)
Dziekuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz