sobota, 25 maja 2013

Be prepared part3

No i tak, to już chyba wspominałam, nie ma sensu wypychać za bardzo swojej walizki. To co prawda koniec świata, ale wszystko też można też tu znaleźć, wcale nie aż tak drogo, a czasem i taniej, jak i nie za darmo;)

Australia, może nie wszędzie i nie zawsze, ale gerenarlnie jest krajem bogatych ludzi.
Mieszkając w lepszej okolicy, albo tylko chodząc tam na spacer, można skompletować swoje meble;] Alternatywnie, jest sporo ofert za bezcen na gumtree czy portalach tego typu, są specjalne audycje, oraz sklepy sprzedające kompletnie wszystko second-handowe. Więc jeśli przyszło Ci do głowy brać pościel, piątą parę butów, albo zimową kurtkę - po prostu tego nie rób! :)

Powiedziałam, że bogatych ludzi to kraj. Niestety nie tylko, co można obserwować w szczególności na Swanston Street, gdzie dosłownie co parę metrów można spotkać ulicznych artystów, przeróżnych specjalności - niektórych naprawdę baaardzo utalentowanych...
Ale Ci nie są problemem, można powiedzieć, że swoim śpiewem, tańcem, rysunkiem czy innymi dziwnymi rzeczami (są czasem np występy teatralne), ale prawdziwe australiskie żule, które z jakiegoś powodu gromadzą się pod Macca's i... naprawdę nie są miłym wizerunkiem miasta, swoim zachowaniem, ubiorem, ilością decybeli i ich jakością, jakie produkują... wiem, że nie mają łatwego życia, ale jeśli ja sobie w tym świecie poradziłam, to dlaczego oni nie mogą? Możecie mnie krytykować, ale czasem wydaje mi się, że to po prostu wybór stylu życia...

Wracając do tego o czym możnaby pamiętać.
Zarcie do samolotu. Jadło, inaczej mówiąc. Ano, moją skromną opinią, nie dają wystarczająco. I, jeśli ma się taką możliwość, należy coś wziąć. Tak jak napojów nie za bardzo można, tak z jedzeniem, o ile zjesz je przed dolotem do au, nie powinno być żadnego problemu, więc nie krępujmy się z jakąś kanapeczką czy snackami! :)

I tym pozytywnym akcentem kończę póki co serię tę, w tej chwili wydaje mi się, że nie ma więcej rzeczy, o których niezbędnie należałoby pamiętać...
Jak zwykle natomiast jestem otwarta na opinie i sugestię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz