środa, 5 czerwca 2013

głupoty i/lub ciekawostki part2

Nie wiem czemu, ale Polacy bardzo dobrą opinię tu mają. Seryjnie. Jesteśmy znani jako dobrzy, pracowici ludzie. I w sumie, jak trochę patrzę na wszystkich dookoła to mam wrażenie, że może trochę prawdy w tym jest. A może po prostu jest kwestia tego, że jak takiemu Polaczkowi dadzą 16/h to on sobie przekalkuluje, że w mordkę strzelił, to ponad 50zł/h, to trzeba na to zapracować - i mu motorek w tyłek wrasta. A może po prostu naprawdę, w porównaniu do reszty to my całkiem nieźli jesteśmy.

Oczywiście, Polki są uważane za piękne. Ale to zaskakujące, bo ja do tych pięknych, stereotypowych nie należę - do tych zabawowych, szalonych czy śmiesznych bardziej.
Mimo to, otrzymałam już kilka ofert małżeństwa, wyznania w rodzaju "jesteś najpiękniejszą dziewczyną jaką widziałem(i co ciekawe także -łam) i miliony podobnych tekstów od płci obu. Nie muszę tu nadmieniać, że moje podejście do makijażu raczej sie pogorszyło niż w drugą stronę - więc za każdym razem zastanawiam się, jakimi potworami to oni się otaczają, że śmią mnie nazywać pięknością!

Tym niemniej, dużą część tych specyficznych komplementów należy wybaczyć, bo pochodzą z mojego miejsca pracy, gdzie średnia wieku sięga 80 (jak nie lepiej, w sumie nawet się nigdy nie zastanawiałam), więc może niedowidzą czy coś, albo zapomnieli co widzieli.

Oprócz takich to oto ataków, w/w mojej krainy staruszków, czasem zdarzają się też śmieszne historie, jak ta:

rozmowa między dwoma pensjonariuszami:
-zawołaj kogoś do pomocy, muszę do toalety!
-dziś święto (niedziela). Nie ma chodzenia do toalety!

albo Ali, który wyznał mi ostatnio, że jego córka odwiedza go zawsze pod jego nieobecność

Annie natomiast wypisują co jakiś czas karteczki z datą, z którą opuści to miejsce /btw, w jej pokoju jest identyczny do mojego ukochanego portretu naszkicowany wizerunek Chopina!.
Ta sama Anna, zdradziła mi, ze jest z Niemiec. Na to ja, że jesteśmy sąsiadami, bo ja Polka. Na co ona "ooo, jak super" i takie tam, po czym zmieniła zdanie, że jest z Jugosławii ;] ciekawe, czy się bała, że ją skrzywdzę czy co;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz